Prelog

Treninzi

Cilj grupnog programa je omogućiti vam što više raznovrsnih satova vježbanja, čiji je glavni cilj razvoj kardiovaskularnog sustava, snage, fleksibilnosti kao i oblikovanje vašeg tijela.

Razne vrste laganih, srednje teških i naprednih satova vježbanja u grupi daju vam mogućnost savladavanja raznih tehnika vježbanja koje odgovaraju vašem stupnju spremnosti i afiniteta. Odaberite optimalan program za sebe i pratite vlastiti ritam.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno i s povjerenjem, obratite se našim instruktorima.


Pilates

Pilates čine inovativne vježbe pri čijem izvođenju koristimo strunjaču i ostalu opremu. Ove vrste vježbi razvijene su nakon koncepata Josepha Pilatesa, izvedenih prije više od 70 godina.

Pilates metoda osmišljena je za povećanje snage i gipkosti tijela. Sastoji se od vježbi za poboljšanje fleksibilnosti, ali i snage, izdržljivosti, koordinacije nogu te jačanje trbušnih mišića, mišića ruku i leđa.

Pilates se uglavnom fokusira na držanje tijela, posebno u središnjem području, uključujući abdomen, zdjelicu i kralježnicu.

Metoda stavlja naglasak na povećanje kapaciteta pluća i cirkulaciju kroz disanje. Poboljšava držanje tijela, ravnotežu i gustoću kostiju.


Individualni treninzi

Stručno vodstvo i praćenje trenažnog procesa te njegova modifikacija kreirana prema vašim osobnim mogućnostima glavna su značajka i prednost ove ponude.

Kroz individualni pristup osigurano je postizanje željenih rezultata u što kraćem vremenskom periodu kao i podizanje zdravstvenog statusa. Bilo da se po prvi puta susrećete sa vježbanjem ili želite krenuti sa nekim specifičnim treningom naši treneri će udovoljiti svim izazovima te kroz trenažni proces osigurati željene transformacije.

Obratite nam se s povjerenjem i provjerite zašto ovakav pristup vježbanju postiže željene rezultate te čini vaše želje dostižnima.


Funkcionalni treninzi

Funkcionalni trening teži tome da simulira pokrete iz svakodnevnog života.

Njime imitiramo jednostavne i svakodnevne pokrete kao što su guranje, povlačenje, čučnjevi, razni iskoraci i sl.

Kroz funkcionalni trening utječemo na snagu, koordinaciju, agilnost, ravnotežu i energetske sustave te na smanjenje masnog tkiva (potkožnog i visceralnog).


Rehabilitacijski treninzi

Rehabilitacijski trening predviđen je za osobe koje imaju određenih zdravstvenih problema lokomotornog sustava ili za osobe starije životne dobi.

Cilj je rehabilitacijskog treninga spriječiti daljnje napredovanje bolesti ili oštećenja, smanjiti posljedice bolesti na zdravlje čovjeka te spriječiti pojavu recidiva primjenom adekvatnih kinezioloških tretmana (treninga).

Istraživanja u proteklih desetak godina pokazala su značajne pozitivne učinke tjelesne aktivnosti i programiranog tjelesnog vježbanja u rehabilitacijskom procesu velikog broja bolesti i oštećenja.

© 2021 Hotel Panorama / DG Sport d.o.o. Sva prava pridržana. Politika privatnosti

Javite se

Adresa: Matije Gupca 102, 40323 Prelog
Telefon: +385 40 648 090
Mobitel: +385 98 463 527
Email: panorama@dg-sport.com

Što kažu gosti

★★★★★ — Odlično smo se proveli!

S poslovnim partnerima smo bili na konferenciji o Webfluence. Profesionalno, udobno i prije svega ukusno.

Marina J. — Ožujak 2020